Selecteer je taal:
100% authentieke, geverifieerde reviews.
Delphine L. beoordeelde
2ème fois pour moi et toujours conquise. Des plats jusqu'au service tout est parfait.
Aurélien C. beoordeelde
Agathe S. beoordeelde
Nicolas D. beoordeelde
Sabrina D. beoordeelde
Nous avons réservé pour un groupe et nous n'avons pas été déçus ni par l'accueil ni par la cuisine. Un grand merci à vous.
joelle A. beoordeelde
Nicolas P. beoordeelde
Bon, copieux et prix raisonnable
Gregory S. beoordeelde
MARINE C. beoordeelde
ALYSON T. beoordeelde
Food was tasty and great service - nice vibe